fuhh , finally .

the subjective paper TOV is over . haha , tadi last paper subjective maths 2 , bapak susah woo . tapi saya dah buat  sehabis baik , now tawakal and redha je . insyaallah dapat result yang ohsem . esok paper sejarah je , and khamis Geografi and Kmt . ~oo~ ahh , saya salah sorang mangse pmr yang sedang berusaha do the best ~ sape tanak straight ? confirm tade yang tanak kan , same laa jugak macam saya . 


saya nak gembirakan mak bapak saya , cikgu saya , and many-many lagy lahh . aku cube berubah tuk jadi lebeh baik dari sebelom ni , cube siapkn homework , solat cukup , insyaallah . tolong doakan untuk saya tau ? :* for the tov , saya target 5A ~  i know mseti uolls cakap 'kenapa tak target 8 terus' . sebab saya tak yakin . slow slow ~ insyaallah ade laa rezeki . 


0 comments:

Post a Comment