SH marah aku ?

hi , SH marah aku ? sape SH ? berani die marah aku  kan . aku kan lemah lembut , sopan santun , memang selalu kene marah . /ktipu . SH adalah/ialah Syafiqa Huda .Kenapa die marah aku ? sobsob . :(
die marah kite sebab tak update blog , kalau update pon pasal giveaway/contest jer . hihi , tuu jer . tajuk jer abis gempak ? sorry to say . . (tengah layan biar mimpi sampai ke bintang ) ahh , randy . why you are so cute ? why ? and why ? i want you , can ? what ? can't . ok :( back to the title , saya akan list sebab saya tak update blog tentang perkare lain selain giveaway .

  • sebab paling munasabah . jeng jeng , adalah kekeringan idea . yes ! tobat ah tadop idea , nak update tentang ape ? 
  • sebab tambahan , tengah semangat berkobar-kobar nak update niy , dalam otak macam-macam dah rangke , cume nak karang jer . last-last , ambik kau ! internet buat hal , niy memang aku takleh tolakansur ah . tak suke~tak suke~ disebabkan hal itu . idea saya hilang . dan bile internet dah laju , aku bermonolog , ahh join giveaway ahh . 
  • sebab yang sebenarnye , hihi , malu lah nak cakap . malu ~malu , ee , menyampahnye aku kan . haha , hadiah giveaway yang ohsem-ohsem sangat . mane saya tak join ? rugi bebeno ahh . 
dengan ini , saya harap SH terima alasan saya dengan hati yang tenang lagi damai . 
layan AJL li posen , //chaw

0 comments:

Post a Comment