5 days with book

now tengah cuti sekolah . 5 hari tuu dher , lame kott bagi pelajar yang suke ke sekolah macam saye , hehe. makne nye selame 5 hari saya akan tengok buku ? nampak nye macam tu lahh , hurmmm . watlekk ==' nak jadi pelajar cemerlang harus bersungguh-sungguh kan ? takpe , saya tabah . saya sudah merancan aktiviti saya selame hari , first  siapkan homework . bile dah settle , buad revision . insyaallah .

dah mungkin cuti niy takde aktiviti riadah sepetang saya bersama fixie memandangkan bestie saya balik kampung , walaupun sedih . haha . dah sekarang saya sungguh bosan sebab saya tak mandi lagi dan saya memang tak boleh buad keje tanpe mandi . tapi saya penah pegy kedai pagi-2 tak mandi . (jangan kasitau orang lain)

hishh , mood tetibe hilang ? kenapa ? tadi  laptop saya hang . and bile bukak naseb tak hilang . tapi ape yang hilangnye ? a'ahh , mood saya yang hilang . ayat aku macam keling laa . k chaww //

0 comments:

Post a Comment