S.A.Y.A

assalamualaikum . saya orang baru . orang baru ? yes , terlalu baru . blog pon saya tak tahu buat.untuk permulaan saya membahasekan diri 'saya' OK ? al-maklumlah , orang baru kan .tak boleh berAKU MU lagi . ok , lets start . macam mane saya tibe-tibe jer ade blog, sebab  . . . sebab . . . saya jeles dengan DIA , SHE ,GIRL . ye laa kan  , in four of us , saya sorang je tadop blog . malu ahh . fyi , we're bestie . i love you so much .

 and blog niy afif yang tolong buad . saya dop tahu mende blog die , so saya dop tag lah die . haha, jangan marah . dekat sekolah saya suruh  die buad . tadi saya online dah siap . thanks you :)

susah jugak nak keluarkan idea ye , terfikir lahh blogger femes , macam mane die femes ? haha . sepatutnya saya bercerita tentang saya kan die entry yang pertame . tetapi , laen kali lahh .

ok laa , niy saya . jangan kutuk , kbaii

0 comments:

Post a Comment