lepas ni , jangan tanye lagi !


hi , im POMPOM :) pompom ? satu sekolah kott panggil aku pompom /  exclude cikgu-2 laa , tapi ade jugak sorang due pggl pompom . semue niy tanpe sengaje laa sebenornye . nok dengor doh cite eh ? tujuan aku post niy sebab ramai orang tanye bakpe org pggl aku "POMPOM" . .  so , lepas niy kalau org tnye , aku jawab :BACA LAH BLOG SAYA . hewhew

 lets started , (betol dop? )  padi suatu hari pada 2010 , yakni mase aku form 1 dan tengah mase cikgu Nafisah haruslah sebelum rehat kan mase pj . cikgu cakap ade pertandingan bola jaring antre kelas form 1 . bola jaring haruslah 7 pemain 3 reserved ? betol dop ? betol doh ase ? memandangkan zaman sekarang ramai kaum wanita dalan kelas , cikgu memutuskan sape yang tak main jadi POMPOM GIRLS . we all pon like , errr . pompom girls ? 

lepas cg keluar kiteorang pon macam mengajing lahh kan , nok-2 sua orh . sape nak jadi pompom girls ? sape nak  ? riuh ah kelas . pastuu sua ngjing aku pompom . mule-2 tuu  biase lahh , ntah camne jadi 
melekat sampai sekarang . hewhew <3 sekian


0 comments:

Post a Comment