saya dah mungkir janji seposen due

long time not see yaa, saya mungkir janji dgn dia , spatuturi nye hari jumaat saya update blog tapi saya banyok keje ah ,
KHAMIS : pagi tuu mase tengah siap nak pegi sekolah , siti coll . coll ? k, die tanye nok paka baju menda, saya jawab baju sekoloh ? #sekolah . ye ajok baju paka pj , sy pon ok . tapi mase kat SEKOLAH saya debor gop posen due , doh sy bukan pj pon hari khamis . saya pj hari isnin , sila ELERT ok ? ELERT ke ALERT ? ahu laa #tak tahu laa

JUMAAT: you olsss tahu LeTourDeLangkawi (LTDL). HIHI , alahh yang maen beskal #basikal . lumbe-lumbe tuu . memang nak pergi laa tengok kan , alah , pkwe saya yang main tuu , tak kan takboh #tak nak tengok . sian #kesian die takde org bagi sokongan . tapi kan ayah kit ade keje + hujan yang manje-manje . pahtuu tokki kite hok sporting orh , mari ambik kite ngn ibu ngn adik-adik . kak ah dop gi . dop ahu yee bakpe . tapi sy dop g pdg staka , duk tepi jalan kat kedai 2 ringgit eko tuu . saya pakai baju kuning malaysia tuu , hihi . saya takdop baju doh . tsktsk 

SABTU: saya pergi kenduri dungun naek bus #bas youolls . lame nak mampus aku tak naik bas . pagi tuu dalam pukul 8 bertolak , doh laa duk blkang sekali , joget-joget duk belakang . haha , sebab nak nikah , so pegy awal laa , mase otw nak pergy masjid tuu , tengok along the road . tengok ade papan instruction pasal LTDL tuu laa , sy tanye ibu , orang maen beskal lalu sini ke ?  ibu kabo , rase ye dohh . dang molek masjid duk tepi jalang , memang cun ahh.mase dalam masjid tengoh-2 tok kadi bace mende auu . bungi wisel polis , aku , kak ah , fatin keluor . mule-mule memang polis lu depan kan , pahtuu ibu keluor , pahtuu koho #semakin ramai keluor , rase 2 3 kerat jer duk dalam masjid . . pahtuu beskal lalu , saya baibai kat dye , tapi dye dop napok . haha . tacing ahh gini . balik tuu singgoh mesemol and balik . malas nok panjangkan story . 

saya cepat tersentuh , jangan pujuk saya !


0 comments:

Post a Comment